MIXHATSEO

White and Black Hat Seo Mix

The SEOgadget Guide to Conversion Rate Optimization

with 3 comments

ეს არის გაყიდვების რაოდენობის ფარდობა საიტზე არსებული ვიზიტორების რაოდენობასთან და გამრავლებული 100-ზე. მაჩვენებელი გამოსახულია პროცენტებში.

By SEO ლექსიკონი

Conversion Rate Optimization ალბათ თავადაც ხვდებით რას ნიშნავს. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ   CR (Conversion Rate), საჭიროა მარტივი ნაბიჯების გავლა.

Here’s A Spiffy Step-by-Step Infographic
The SEOGadget guide to Conversion Rate Optimisation - Infographic

Why doesn’t guesswork, work?

მოდით, მოვიყვანოთ მარტივი მაგალითი. თქვენ ფლობთ მაღაზიას ერთ–ერთ პრესტიჟულ უბანში, მაგრამ არ გყავთ კლიენტი და შესაბამისად არ არის გაყიდვები. თქვენ ღებავთ შესასვლელ კარებს. როგორ ფიქრობთ, გაზრდის ეს თქვენს გაყიდვებს? რა თქმა უნდა არა. თქვენ მიზეზი უნდა ეძებოთ შიგნით, მაღაზიაში.

ასევეა ვებ საიტის შემთხვევაშიც.  მხოლოდ ღილაკებისა და დიზაინების ცვლა ვერ მოგცემთ შედეგს. საჭიროა დააინტერესოთ თქვენი მომხმარებელი კონტენტით.

Step 1 – Setup Funnels

ანალიზი გაუკეთეთ, საიტის რომელ გვერდს სტუმრობენ თქვენი მომხმარებლები ყველაზე ხშირად. ასევე გამოიკვლიეთ ის გვერდებიც, რომლებსაც ყველაზე ნაკლები ვიზიტორები ყავთ. შეეცადეთ განსაზღვროთ მიზეზები, თუ რატომ აიგნორებენ გვერდებს. გამოიყენეთ Google AnalyticsOmnitureKissmetrics და სხვა ხელსაწყოები გვერდების გამოსაკვლევად.

Step 2 – Analytics

განსაზღვრეთ, რას აკეთებენ მომხმარებლები საიტზე შესვლისას. რომელი ქივორდებით აღმოაჩინეს თქვენი საიტი. ასევე მნიშვნელოვანია უფრო ჩაღრმავება და ისეთი დეტალების დადგენა, როგორიცაა რომელი ბრაუზერებით სტუმრობენ საიტს, მონიტორის გარჩევადობა და სხვა.

ასევე ძალიან სასარგებლოა შემდეგი საიტები: ClickTaleCrazyEggUsertesting და Whatusersdo გამოგადგებათ იმ საიტებზე, რომლებზეც გაქვთ ვიდეო პოსტები. ამ თულების დახმარებით განსაზღვრავთ, რომელია ყველაზე ნახვადი ვიდეოები.

Hitwise და comScore ასევე სასარგებლო საიტებია, მაგრამ ფასიანი.

Step 3 – Barriers

იმისათვის, რომ დაამსხვრიოთ ბარიერები თქვენსა და მომხმარებლებს შორის გამოიყენეთ ონლაინ ჩატები და Feedback_ები. მაგალითად KissinsightsPop-SurveyKampyle და სხვა. Olark და LivePerson დაგეხმარებათ ონლაინ ჩატის დაყენებაში და დაგეხმარებათ საიტის პრობლემების აღმოფხვრაში.

ასევე უფლება მიეცით თქვენს ვიზიტორებს, რომ ისაუბრონ ერთმანეთში. ამით გაზრდით უნიკალური მომხმარებლების რიცხვს.

Step 4 – Go Offline

თუ გაქვს დასახული მიზანი, ადვილია  იმის განხორციელება. შეისწავლეთ თქვენი საიტი და შეხედეთ როგორც უბრალო მომხმარებელმა.

წარმოიდგინეთ თქვენი თავი სხვადასხვა ამპლუაში. შეეცადეთ მოარგოთ საიტი ყველა ტიპის ადამიანს.

Step 5 – Prospect for Missing Links

როდესაც ავსებ CV_ს ან რაიმე აპლიკაციას, დამქირავებელმა არაფერი არ იცის თქვენს შესახებ გარდა იმისა, რასაც ერთ ფურცელზე ამოიკითხავს. საჭიროა თქვენ თვითონ წარმოაჩინოთ საკუთარი თავი. იგივე პრინციპი მოქმედებს საიტზეც.

წარმოიდგინეთ, რომ ვიზიტორები არიან დამქირავებლები. წარმოაჩინეთ საკუთარი პროდუქტი ისე, რომ დააინტერესოთ და “აიძულოთ” იყიდონ ის.

დაწვრილებით შეისწავლეთ თქვენი საიტი და განსაზღვრეთ რამე ხომ არ გამოგრჩათ. მაგალითად, გადახედეთ პროდუქტის რევიუებს, მომხმარებლების მიერ დატოვებულ რევიუებსა თუ სხვა და შეეცადეთ შექმნათ საზოგადოება.

Step 6 – Strengthen Average Order Value (AOV)

შესთავაზეთ თქვენს მომხმარებლებს ფასდაკლებები, გაუკეთეთ საჩუქრები. სურათზე მოცემული შეთავაზება ამის თვალსაჩინო მაგალითია.

Step 7 – Wireframe the Solutions

ჩვენ ვიყენებთ Balsamiq და Cacoo ხელსაწყოებს ჰიპოთეზების მოსამზადებლად და შემდგომ დასატესტად.

დასტესტეთ მეცნიერულად. ტესტირების მთავარი მიზანი უნდა იყოს იმის განსაზღვრა, თუ რა მუშაობს და რა არა!

Step 8 – Testing

“One accurate measurement is worth more than a thousand expert opinions” – Admiral Grace Hopper (Wikipedia)

მერვე ნაბიჯის მთლიან სათქმელს ეს ციტატა ამბობს. მხოლოდ კითხვით და სხვისი აზრების მოსმენით ვერ მიაღწევთ წარმატებას, საჭიროა საკუთარი გამოცდილებაც.

ჩვენ თავდაპირველად ვიყენებთ Google Website Optimiser და Visual Website Optimiser. ათასობით მსგავსი საიტის მოძიებაა შესაძლებელი. გაითვალისწინეთ, რომ ამ საიტებით მხოლოდ სხვადასხვა მეთოდების დატესტვაა შესაძლებელი და არა conversion_ის გაზრდა.

კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი დეტალი არის ის, რომ არ არის საჭირო ასობით სტრატეგიების დატესტვა. ჩამოაყალიბეთ რამოდენიმე და შემდგომ დახვეწეთ ისინი.

არ დაგავიწყდეთ სხვადასხვა ბრაუზერებზე დატესტვა. browsershots დაგეხმარებათ ამაში. მობილურ პლატფორმებზე კი გამოიყენეთ phone emulator.

Step 9 – Review

ტესტირების ჩატარების შემდეგ, შეადარეთ მთავარ საიტს საცდელი საიტი. განსაზღვრეთ რა მუშაობს კარგად და რა არა. ტესტირებაში მარცხი და სასურველი შედეგის ვერ მიღწევა არ ნიშნავს იმას, რომ პროცესმა წარუმატებლად ჩაიარა. ეცადეთ აღმოაჩინოთ მიზეზი და შეასწოროთ.

Step 10 – Rinse & Repeat

სისტემატიურად გაიმეორეთ ყველა ეს ნაბიჯი. დამერწმუნეთ, ყოველ ჯერზე აღმოაჩენთ რაიმე ახალს და შეასწორებთ შეცდომებს.

მუდმივად დატესტეთ თვენს მიერ შექმნილი სტრატეგიები და ეცადეთ არ იყოთ დამოკიდებული სხვაზე.

იმედი მაქვს მოგეწონათ სტატია.

წყარო: The SEOgadget Guide to Conversion Rate Optimization 

 

Advertisements

Written by Druid

27.06.2012 at 11:04

Posted in SEO, SEOmoz

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ეს რა არის?

    lasha379

    27.06.2012 at 12:56

    • ტექსტს დღეს შემოგთავაზებთ 🙂 Cooming Soon 😉

      Druid

      27.06.2012 at 17:22

  2. საინტერესო სტატია გამოვიდა!

    lasha379

    27.06.2012 at 20:34


კომენტარის დატოვება

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: