MIXHATSEO

White and Black Hat Seo Mix

Penguin Analysis: SEO Isn’t Dead, But You Need to Act Smarter (And 5 Easy Ways to Do So!)

leave a comment »

გუგლის ახალმა განახლებამ, რომელიც პინგვინის განახლებითაა ცნობილი, სეოშნიკებს მყუდროება დაურღვია და წლობით ნაწვალები ერთი ხელის მოსმით “გაუნადგურა”. საიტები, რომლებიც ტოპ5_ში სტაბილურად იყვნენ, საერთოდ გაქრნენ და 1000 ძიებაშიც შეუძლებელია მათი პოვნა.

ნუთუ ეს სეოს აღსასრულია?

პირველი კითხვა რაც სეოშნიკს ებადება არის ის, თუ როგორ დააბრუნოს თავისი საიტი ტოპში.

Microsite Masters არის საიტი, რომელიც ათასობით საიტს უწევს სეო მომსახურეობას. მათ უამრავ საიტთან მიუწვდებათ ხელი.   Microsite Masters_მა გაუკეთა ანალიზი ყველა საიტს და ბოლოს მიიღეს პასუხი სასურველ კითხვაზე “როგორ დავაბრუნოთ საიტი სასურველ პოზიციაზე?”

Ok, Now On To What You Really Care About. What Did We Find Out?

Link over-optimization – ყველაზე გავრცელებულია სეოში და პირველად სწორედ აქედან დაიწყო  Microsite Masters_მა გამოკვლევა. მათ შეადარეს საიტები, რომლებმაც დაკარგეს პოზიციები და რომლებმაც არ დაკარგეს.

უფრო ზუსტად, მათ დაიწყეს გამოკვლევა იმისა, თუ რა სახის ანჩორ ტექსტებიდან მოდიოდა ლინკები. მაგალითად “bluewidgets.com”, “blue widgets | the number one widget site”, “click here”.

რას ნიშნას ეს დიაგრამები? პირველ სურათზე მოცემული დიაგრამა ასახავს საიტებს, რომლებსაც არ შეეხოთ პინგვინის განახლება, ხოლო მეორე სურათზე ასახულია საიტები, რომლებმაც დაკარგეს პოზიციები. უფრო ზუსტად, პირველ სურათზე მოცემულია ბექლინკების რაოდენობა პროცენტებში ანჩორ ტექსტით. როგორც ხედავთ ანჩორ ტექსტები არის სხვადასხვა და არ შედგება მხოლოდ საიტის მთავარი ქივორდისგან. ანჩორ ტექსტად გამოყენებულია სხვა სიტყვები ან/და ფრაზები. მეორე სურათზე კი რადიკალურად სხვა შედეგია ასახული. ალბათ, უკვე მიხვდით რას ასახავს დიაგრამა. როგორც ხედავთ, ბექლინკების ანჩორ ტექსტები თითქმის სრულად ემთხვევა მთავარ ქივორდებს.  Microsite Masters მივიდა ერთ დასკვნამდე, რომ თუ საიტის ბექლინკების 50%_ზე მეტი არის მომავალი სხვადასხვა ანჩორ ტექსტებით, მას არ შეეხება პინგვინი.


შევხედოთ ზემოთ მოცემულ დიაგრამას. ვხედავთ, რომ საიტების მხოლოდ 5%_ს შეეხო განახლება, რომლებსაც ჰქონდათ URL სტრუქტურა (ex: bluewidgets.com). რას ნიშნავს ეს? ეს არის ნათელი მაგალითი თუ რატომ დაპენალდა საიტები.

თუმცა, ეს ყველაფერი მხოლოდ ნახევარია იმისა რაც ჩვენ გამოვააშკარავეთ (ფაქტიურად ერთერთი უმნიშვნელო ნაწილია).

If This Update Isn’t Just About Over-Optimization, What Else Is Factored?

Matt Cutts_მა თავის ბლოგზე დაწერილ ერთერთ პოსტში ღიად დაასახელა საიტები, რომლებიც სტატიაში იყენებდნენ ლინკებს, რომლებიც საერთოდ არ იყვნენ რელევანტური. მაგალითად, ეს სურათი ასახავს ამ ყველაფერს.

თუმცა ეს მაგალითი უკიდურესობა, ეს გვამცნობს, თუ რას შეეხება გუგლი შემდეგში: ლინკები, რომლებიც არ არის რელევანტური და შესაბამისად არ არის ნატურალური. ეს არ უნდა იყოს ვინმესთვის გასაკვირი, რომ იგი შეეცდება ამ ყველაფრის თავიდან აცილებას. ამ ყველაფრის შემდეგ, როგორ შეგვიძლია მოვიყვანოთ ციტატები ან რეკომენდაციები სხვა საიტებიდან?

Micrositemasters_მა ამ ყველაფრის გატესტვა გადაწყვიტა და შეისწავლა ყველა ის საიტი, რომლებიც მათ ბაზაშია. მათ გამოიკვლიეს ის თუ რამდენი ასეთი ლინკი მოდის საიტებიდან, რომლებიც არის შესაბამისი, მსგავსი ან მსგავსი ნიშის.

ეს მონაცემები გვიჩვენებს, რომ დაპენალებულ საიტებს აქვთ ძალიან მცირე რაოდენობის შემომავალი ლინკები მსგავსი ნიშის საიტებიდან. რიცხვები გვიჩვენებენ, რომ უმჯობესია გვქონდეს ლინკები რელევანტური საიტებიდან.

Conclusion: What Is Google Doing?

გუგლი ცდილობს მეტი ძალა მიანიჭოს შემომავალ ლინკებს რელევანტური საიტებიდან.

ანჩორ ტექსტი სეოშნიკების გამოგონილია სერპში ადვილად მანიპულირებისთვის. მიუხედავად ამისა, ლინკების მიღება რელევანტური საიტებიდან და კონტენტიდან, სადაც თქვენ აპირებთ მანიპულირებას, მაინც რთულია სასურველი შედეგის მიღწევა. ამ ყველაფერმა უბიძგა გუგლს აპდეითისკენ.

გარდა ამისა, 2–3 წლის წინ ყველაფერი მარტივად იყო. ძალიან შეიძლებოდა სასურველი შედეგის მიღწევა უფრო იაფად და მარტივად.

That’s Some Great Info! But What Exactly Should I Be Doing?
(I’m Lazy and Don’t Care About Google Updates. I Just Want to Rank!)

 Method #1: Create Microsites

არ დავიწყებ იმის ახსნას, თუ რა არის მიკრო საიტი.  აპდეითამდე იდეალურად მუშაობდნენ და აპდეიტის შემდეგაც აგრძელებენ პოზიციებზე ყოფნას. საჭიროა ხარისხიანი საიტების გაკეთება. უნიკალური კონტენტი + ხარისხიანი ლინკები + სოციალურ ქსელებთან კავშირი = უნიკალური საიტი. ასეთი საიტების ქონდა დიდი სიმდიდრეა სეოშნიკისთვის. რატომ? ამ საიტებიდან მომავალი ლინკები დიდი ძალისაა და აუცილებლად იმოქმედებს დადებითად მთავარ საიტზე.

Method #2: High Quality Blog Networks

ეს “black hat” უფროა, მაგრამ ჯერ კიდევ აქვს დიდი ძალა. niche blog network (რომელიც არის მიკრო საიტების ერთობლიობა) არის უფრო ეფექტური და ბევრისმომცემი ვიდრე large public blog networks. ჩვენ შეგვიძლია თავიდან ავიცილოთ footprints.

Method #3: Diversify Anchor Text

თუ თქვენ ხელით აკეთებთ თითოეულ ლინკს და არ იყენებთ სხვადასხვა სოფტებს, შეეცადეთ გაამრავალფეროვნოთ ანჩორ ტექსტები. არ შემოიფარგლოთ მხოლოდ საიტის მთავარი ქივორდით. როგორც ზემოთ ვისაუბრეთ, დაპენალების მიზეზი გახდა სწორედ ის, რომ შემომავალი ლინკების 60%_ზე მეტი მოდიოდა მთავარი ქივორდის ანჩორ ტექსტით.

გამოიყენეთ ისეთი ქივორდები, როგორებიცაა “MySiteDomain.com”, “MySiteDomain”, “http://mysitedomain.com”, “http://www.mysitedomain.com”, “The Title of My Website”, “here”.

Method #4: Play Google’s Game

მოიპოვეთ ლინკები რაც შეიძლება კანონიერად. ესტუმრეთ მსგავსი ნიშის საიტებს და დაუტოვეთ კომენტარები. გამოიყენეთ whitehat სტრატეგიები.

დაწერეთ guest posts ნიჩე საიტებზე. ეს საიტიც აუცილებლად გამოგადგებათ.

Method #5: Run Your SEO Sites Like a Real Business

ეს ალბათ ერთერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დეტალია. საიტი მაქსიმალურად ორიენტირებული უნდა იყოს მომხმარებელზე და არ უნდა იყოს მონეტიზაციისთვის შექმნილი. ასევე საიტს ტრაფიკის სხვა წყაროებიც უნდა ჰქონდეს და არ უნდა იყოს დამოკიდებული გუგლზე.

Bonus Method: Keep Checking This Blog! 

I’m Too Lazy To Even Read Bullet Points. Give Me The Cliff Notes!

სეო რთულდება, მაგრამ ჯერ კიდევ არის შესაძლებელი სასურველი შედეგის მიღწევა. სიზარმაცე და მხოლოდ   Cliff Notes_ების კითხვა ვერ მოგცემთ საკმარის ცოდნას, საჭიროა ბევრი კითხვა და ახალ–ახალი სტრატეგიების შემუშავება.

სტატიის წყარო: Penguin Analysis: SEO Isn’t Dead, But You Need to Act Smarter (And 5 Easy Ways to Do So!)

Advertisements

Written by Druid

31.05.2012 at 15:38

Posted in Internet Marketing, SEO

კომენტარის დატოვება

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: